onsdag 4 maj 2011

Fixandet fortsätter...

Tänk vilken snäll mamma jag har som har ägnat sin lediga dag åt att sy gardiner till mig och dessutom så kommer hon att fortsätta i morgon igen. Det känns så skönt att börja få ordning här hemma. Lite gardiner gör mycket för att öka hem känslan.

Mitt projekt för kvällen är att försöka få lite ordning på klädkammaren så jag kan börja packa upp lådor och hänga in lite kläder. Det har första prio denna veckan. Får göra en liten lista helt enkelt :) gillar att göra lister men min man tycker det är komiskt.

Daniel håller på med badrummet för fullt och jag ska se om han hinner fixa med datorn i kväll så att jag kan ladda upp lite bilder så ni får se vad som händer här i huset.

2 kommentarer:

  1. Ja ser framimot bilder från eran nya villa!!
    Mysigt att pyssla va!!!
    Lycka till med allt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken snäll mamma :)

    Jag gör också listor, men brukar vara dålig på att följa dom :P

    Hoppas det kommer lite bilder snart :)
    Jag är så nyfiken på allt!

    Hoppas det fortsätter gå bra framåt! Kram

    SvaraRadera