lördag 14 maj 2011

Morgon mys och mini kalas

Dagen började med sovmorgon. Det var både skönt och efterlängtat. Lilla fröken sov till klockan åtta. Gubben min var tvungen att jobba några timmar på förmiddagen så Hilma och jag passade på att slappa lite här hemma.

Nu i kväll har det där emot varit fullt ös. Mamma, pappa och brorsan med familj har varit och grattat Daniel som fyller 31 i morgon.

Sen har även min ena svägerska Tina varit här med en andra kärra fullastad med ved. Det är verkligen så skönt att slippa tänka på veden utan att veta art det finns där när vi behöver den. Visserligen behöver vi bara elda för att få varmvatten nu när det är så varmt ute men vi bor ju i ett land som tyvärr blir kallare under andra delar av året.

Vi slötittar lite på Eurovision finalen och Hilma dansar för fullt. Det känns som om jag kommer somna i soffan.

Bjuder på en liten morgon mysbild på lilla fröken och mig. Helt osminkat och nyvaket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar