tisdag 14 juni 2011

Trött

I dag är det mulet här på Haga fast det kan nog behövas. Mina axlar tålde inte riktigt solen i går. Det är lite segt att ha känslig hud när solen skiner. Jag får ju inte äta betacaroten nu när jag är gravid eller sen när jag ammar så det kommer nog bli en tuff sommar. Jag får soleksem vilket är sååå segt.

I går fogade Daniel klart klinkern i badrummet. Det är så roligt nu för man ser verkligen skillnad på allt som görs. Innan kunde han slita en hel dag och det såg ut som om inget hänt. Det är så skönt att ha en "händig" man :)

I dag står det inte mycket på "to do" listan.
• beställ ett amningslinne
• stryk tvätt
• börja packa BB-väskan

Kroppen börjar bli tung, trött och lite öm så det får helt enkelt bli lite fix och mycket vila i dag. Det är ju ändå bara 14 dagar kvar till BF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar