onsdag 8 juni 2011

Mumsfillibabba

Jag kan ju inte påstå att denna värmen får en att vilja greja och fixa här hemma men i bland så har man inget val. I dag var det tvätt som måste strykas, mat lagas och disk diskas. Jag har inte saknat diskmaskinen förens nu när det blivit så tryckande varmt. I går så passade jag på att göra lite rabarbersaft medan Hilma badade. Inte världens bästa dag att ha i gång spisen men men...gott blev det i alla fall, fast det blir det ju alltid när man följer Leila’s recept.


Resultatet av gårdagens hemma fix


Nu får det bli lite mer små fix innan duschen och sängen kallar. Tänkte börja göra i ordning skötväskan och BB-väskan. Det är ju inte så jätte långt kvar nu till BF så det kanske är dags att ta tag i dessa saker. Lilla fröken sover nu så det är lika bra att passa på när man kan få jobba på ostört.

1 kommentar:

  1. Åh, jag gjorde också rabarbersaft igår ;-)

    Molly har sovit dåligt i två månader nu så jag är redan ett vrak ;-) Hon började sova lite bättre för två dagar sedan. Det innebär dock inte speciellt många timmar men i alla fall fler än innan, haha. Jag hoppas att det är tänderna så att det finns en anledning till febern.

    SvaraRadera