lördag 19 februari 2011

Små detaljer gör ett hem

Det kliar verkligen i fingrarna att ge sig ut och shoppa efter små roliga detaljer till vårt nya hem men det får vänta lite. Känner att jag vill bo in mig lite och känna in åt vilket håll jag att inredningen ska gå åt. Jag bjuder på några bilder över små fynd som jag redan gjort.



Detta är våran medicinlåda. Varför ha ett tråkigt skåp när man kan ha en tjusig färggrann plåtlåda :)



I somras hittade jag denna fina tvättmedelsburk i en liten butik på Öland. Jag hade gått och funderat på att köpa en i nästan ett år och när jag hittade den så kunde jag inte motstå så den fick följa med hem. Den finns i svart med för den som undrar.


Det finns en liten shoppinglista i mitt huvud som börjar växa lite för varje dag som går. Ser fram emot att få kryssa av lite saker på den till sommaren.

1 kommentar:

  1. Jag kanske med ska satsa på en medicinlåda istället :)
    Fast jag lockas av att ha lås på...
    Den du hittat är iaf väldigt fin :)

    Tvättmedelsburken vill jag med ha :)

    Ska bli så kul att se sakerna på plats sen. Inte länge kvar nu..

    SvaraRadera