söndag 27 februari 2011

Är våren nära??

Vilket väder det är. Vågar man hoppas på att detta är början på våren? Jag håller både tummar och tår för det. Idag har vi haft en liten slö/skidVM dag här hemma. Ikväll kommer det lite folk som ska titta på lägenheten. Hoppas det är någon som tar den idag så vi slipper springet här sen.

Goda nyheter. Vi får förmodligen huset innan den 1 april. Det är verkligen gott och det innebär ju att vi får mer tid på oss med renoveringen. Tack och lov för att jag inte är så svullen och inte har en massa extra vatten i kroppen denna graviditet. Känner att jag orkar göra lite mer och kan hjälpa Daniel.
Får se om jag orkar gå ut en liten promenad senare ikväll. Det vore så skönt att få röra lite på sig och sen tror jag att Hilmas näsa kunde må lite bättre av den friska luften.

Nä nu får det bli lite mer slöande framför teven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar