torsdag 17 mars 2011

Liten sovmorgon idag

Det kändes som ett litet bakslag idag när jag steg upp och kikade ut genom fönstret. Hela gräsmattan var vit...men som tur var bara av frost. Däremot så var det mindre kul att behöva skrapa rutorna på bilen. Tur för mig så tog Daniel på sig den uppgiften i morse.

Snart bär det i väg till tandläkaren. Nödvändigt ont. Jag håller alla tummar och tår för att det inte ska vara några hål med min tur så... Jag hade problem med emaljen på tänderna när jag var liten så det gör att jag har mycket lättare för att få hål än andra. Inte skoj och det brukar märkas i plånboken med. Jag som mycket hellre spenderar pengarna på lite nya vårblommor till trädgården. Jag får se vad som hinns med eftersom jag ska hinna fixa ett sovrum med. Påskliljor till påsk är ett måste i alla fall.

På fredag (i morgon) får vi äntligen vårt hus och det två veckor tidigare än planerat. Så otroligt skönt. Våran helg är redan full planerad...det ska rivas både det ena och det andra. Vi har delat upp oss så Daniel tar badrummet och jag ska fixa i sovrummet och som tur är så kommer vi får hjälp. Det finns tyvärr en del tunga moment som jag inte klarar p.g.a. magen. Tur att det finns snälla fäder som ställer upp och hjälper till att bära och fixa då :)

Nu ska jag ta och borsta och rensa tänderna lite extra idag och det av ren vänlighet mot min tandläkaren. Skulle aldrig kunna gå dit med dålig andedräkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar